fredag 20 januari 2012

Det rullar på


Dagarna går och hela tiden finns det alltid något att göra. Denna dagen har jag fyllt med bak och shopping. Bakade ett knäckebröd som det fanns recept på i förra Må Bra-tidningen. Det blev supergott, men ska naturligtvis njutas i små bitar och inte många på en gång. Handlat mat har jag gjort och på eftermiddagen åkte kära maken och jag till Växjö. Det behövdes lite grejor till de reparationer som pågår just nu. Då vi ändå var där passade vi på att kolla lite i andra affärer också. så med hem hade vi två skjortor till kära maken och en polojumper till mig.
Funderar på att ägna våren åt en fotokurs. Ett bra sätt att utvecklas och att samtidigt kanske lära känna några nya ortsbor. Har förresten just avslutat ett projekt med egenhändigt fotograferade blommor som jag satt ihop till ett häfte. Den blev skaplig så Sedda blommor ska följas av Fådda blommor och Hadda blommor.

1 kommentar:

  1. Det är så roligt när man kommer på de där sakerna som man vill göra. Och man ska ju inte prata om hur det känns när man är i mål!

    SvaraRadera